Skambinkite mums: +37065995444
LT | RU
  • 2017-04-17
  • 1754

8 įgūdžiai, kuriuos privalo įvaldyti pardavėjas prieš tapdamas sėkmingu

8 įgūdžiai, kuriuos privalo įvaldyti pardavėjas prieš tapdamas sėkmingu

Visi geriausi savo srities pardavėjai karjeros aukštumų pasiekė ne todėl, kad jiems pasisekė, o todėl, kad savo sunkiu darbu išsiugdė savybes, kurios leido jiems ilgainiui parduoti vis daugiau. Tad geriausi pardavėjai tokiais tapo, nes jie:

1. Supranta, ko iš tiesų nori pirkėjas.

Šis supratimas – vienas svarbiausių pardavimų procese. Ir čia svarbu ne tai, ko nori tu, o tai kokio rezultato tikisi klientas įsigijęs tavo produktą ar paslaugą ir kokie yra jo lūkesčiai pasinaudojus tavo pasiūlymu. Tavo, kaip pardavėjo darbas – viršyti kliento lūkesčius, o nežinodamas lūkesčių, jų ir neviršysi.

2. Greitai įgyja klientų pasitikėjimą.

Pirkėjai perka iš tų, kuriais pasitiki. Geras pardavėjas žinos kaip įgyti pasitikėjimą nieko nepardavus. Pasitikėjimą kuria tiek pardavėjo bendravimo manieros, apranga, tiek gebėjimas greitai perprasti pirkėją ir jo poreikius.

3. „Nevynioja į vatą” ir bendrauja konkrečiai. 

Ilgaliežuvių” pardavėjų klestėjimo laikai pamažu baigiaisi. Šiuolaikinis pirkėjas vis toliau tampa užimtesnis, tad natūraliai kyla ir konkrečiai savo prekės naudą gebančių išdėstyti pardavėjų poreikis. Žinoma, visada atsiras klientų, kuriems aiškinti savo paslaugos naudą gali tekti valandas, tačiau būtent dėl to geras pardavėjas ir turi būti lankstus.

4. Ne PARDUODA, o PADEDA.

Pirkėjas nenori, kad tu jam parduotum. Jis nori, kad tu jam padėtum išspręsti problemą, su kuria jis susiduria. O būtent tai gali padaryti tavo siūloma prekė ar paslauga. Deja, dažnas pardavėjas nesupranta, kad būtent tinkamas požiūris į savo darbą, kaip galimybę padėti kitiems, yra tiesiausias kelias į profesinę sėkmę.

5. Analizuoja kliento problemą ir pateikia sprendimą.

             Klientui neįdomi tavo paslauga ir prekė. Jam įdomu, kaip tai gali PADĖTI jam bei išspręsti problemas su kuriomis jis susiduria. Pavyzdys: kai žmogus perka gyvybės draudimą, jam nėra įdomi pati paslauga kaip draudimas, jam svarbiausia – ar ši paslauga užtikrins jo paties bei jo artimųjų finansinį saugumą.

6. Žino, kad visi klientai skirtingi.

Dėl to, su kiekvienu potencialiu pirkėju bendrauja įsigilinę į konkrečius jo poreikius. Tai reiškia, kad jų pardaviminis pokalbis kiekvieną kartą yra vis skirtingas, kad ir nežymiai. Nes vienas pardaviminis šablonas, pagal kurį pavyko parduoti pirmiesiems trims klientams, dar negarantuoja, kad tiks ir ketvirtam bei penktam. Tad dar kartą pasikartosime, kad lankstumas – būtina kiekvieno puikaus pardavėjo savybė.

7. Naudoja produktyvumą skatinančius įrankius.

Jei esi pardavėjas, dar nereiškia, kad visą savo darbo laiką pardavinėsi. Tyrimų duomenimis, pardavėjai pardavimais (svarbiausia darbo dalimi) užsiima tik 27proc. darbo laiko, o likęs laikas skirtas darbams, kurie gali būti optimizuoti vienais arba kitais produktyvumo įrankiais, tokiais kaip laiko skaičiuokle „Toggl”, darbų planavimo lentele Trello“ ar tuo pačiu Google kalendoriumi. Šie ir kiti įrankiai ne tik padės dirbti produktyviau, su didesniu susikaupimu bet ir neleis brangaus laiko švaistyti niekais.

8. Mėnesinių tikslų siekia kiekvieną dieną, o ne paskutinę mėnesio savaitę.

Statistiškai pirmos dvi mėnesio savaitės visada būna mažiau produktyvios ir mažiau pelningos negu likusios dvi savaitės. Daugelis pardavėjų mano, kad kartais gali atsipalaiduoti, nes laikui atėjus „susiims” ir mėnesio tikslus tikrai pasieks. Deja, patirtis rodo, kad ši praktika ne visada pavyksta. Tad visuomet reikia atminti, kad dideli tikslai visuomet yra pasiekiami mažais dienos pasiekimais, kurie susideda į vieną didelį ir džiuginantį rezultatą.

ATEIKITE UŽSIDIRBTI, ĮGYTI PATIRTIES BEI PAGILINTI ŽINIAS PARDAVIMŲ, KLIENTŲ APTARNAVIMO, FINANSŲ VALDYMO IR KITOSE SRITYSE. CV lauksime el.paštu – info@aldiavita.lt 🙂

AR TURITE LAIKO PUODELIUI KAVOS?REGISTRUOTIS SUSITIKIMUI

© 2017 Aldiavita.lt