Skambinkite mums: +37065995444
LT | RU
  • 2017-03-12
  • 1840

Kodėl intravertai dažnai tampa pačiais geriausiais pardavėjais?

Esate intravertas ir manote, kad pardavimai ne Jums? Laužykite stereotipus ir pagalvokite iš naujo!

 Kodėl intravertai dažnai tampa pačiais geriausiais pardavėjais?

Kokia pirma mintis ateina į galvą, kai pagalvojate koks turi būti geras pardavėjas? Plepus, visuomet geros nuotaikos, nuolatos besišypsantis, kupinas žavesio ir gebantis susišnekėti su bet kokio charakterio žmonėmis? Taip, toks yra stereotipinis, gero pardavimų specialisto paveikslas. Toks pardavėjas sugeba parduoti įtikinamai, žmogui dar net nesupratus ką jis iš tiesų nusipirko.
Viskas skambėtų puikiai, jei ne vienas BET. Realybėje tokie žmonės (žinoma, ne visais atvejais), po sėkmingo sandorio jau ieško naujų klientų, o apie esamus pamiršta. Toks žmogus nėra geras pardavėjas. Pardavimai – tai įtakos ir pagalbos klientui menas. Tai procesas, kai siūloma prekė ar paslauga padeda išspręsti kliento problemą. O siekiant ją išspręsti, reikia suprasti ir įsigilinti į kliento poreikius. Ir šioje vietoje intravertas turi didelį pranašumą:

1. Jie itin įsigilina į savo prekę ir žino jos stiprybes bei silpnybes.

Iš savęs intravertai yra itin gilūs ir dažnai apmastymuose paskendę žmonės, tad pasverti visus savo siūlomo produkto už ir prieš jie geba labai puikiai. Tad atitinkamai įsiklausę į kliento poreikius jie geba rasti geriausią prieigą tvirtam ir ilgalaikiui kliento – pirkėjo tarpusavio ryšiui sukurti.

2. Jie itin kruopščiai pasiruošia susitikimams.

Kai ekstravertai mėgsta spontaniškumą, intravertai apgalvoja kiekvieną detalę iš anksto. Jie preciziškai pasiruošia susitikimui ir numato daugelį potencialaus kliento prieštaravimų, į kuriuos atsakymus turi jau prieš susitikimą. Jie supranta, kad turi tik vieną galimybę pristatyti savo paslaugą tad nėra nusiteikę klysti.

3. Jie visuomet kuria ilgalaikį, o ne trumpalaikį ryšį su klientu.

Ekstravertai yra itin bendraujantys žmonės – jiems lengva greitai užmegzti smagias trumpalaikes pažintis, kurios dažniausiai baigiasi po kelių valandų ir nusėda didžiuliame “Facebook” draugų sąraše. Deja, pardavimuose ši savybė dažniausiai lemia tik trumpalaikius sėkmės žybtelėjimus.  Tuo tarpu intravertai supranta, kad įsigilinę į savo kliento poreikius ir jo nepamiršdami jie suteiks didesnę vertę, o tuo pačiu – pakartotinius pardavimus bei daugiau rekomendacijų, kas su laiku užprogramuos ilgalaikę sėkmę. Tokį modelį sukurti yra kur kas sudėtingiau ir užtrunka daugiau laiko, tačiau turbūt net nereikia klausti, kuris modelis suteiks daugiau naudos pardavėjui ir jo klientui.

Visgi jeigu esate ekstravertai, tai dar nereiškia, kad Jums lemta būti blogais pardavėjais. Dirbkite su savimi, perimkite intravertams būdingas savybes pardavimuose ir Jums tikrai pavyks pasiekti olimpą. O jei esate intravertas, neužmikite ant laurų ir niekada nenustokite mokytis!

ATEIKITE UŽSIDIRBTI, ĮGYTI PATIRTIES BEI PAGILINTI ŽINIAS PARDAVIMŲ, KLIENTŲ APTARNAVIMO, FINANSŲ VALDYMO IR KITOSE SRITYSE. CV lauksime el.paštu – info@aldiavita.lt 🙂

AR TURITE LAIKO PUODELIUI KAVOS?REGISTRUOTIS SUSITIKIMUI

© 2017 Aldiavita.lt