Skambinkite mums: +37065995444
LT | RU
  • 2017-04-20
  • 982

Naujokas pardavimuose? 10 dalykų, kuriuos privalai žinoti.

Naujokas pardavimuose? 10 dalykų, kuriuos privalai žinoti.

Pardavinėti draudimą yra kur kas sunkiau, nei kitas paslaugas. Klientui yra parduodama idėja, saugumas bei pažadas, kad nelaimės atveju, jo finansai nenukentės. Tai yra vienas brangiausių pirkinių, kuriuos įsigyja klientas. Jis negali draudimo paliesti ar pamatyti.

Tai yra didelis iššūkis jaunam, nepatyrusiam pardavėjui ir daugeliui jis būna per didelis – didžioji dalis jų, šią veiklą metą nepraėjus nė dvejiems metams nuo pažinties su šia profesija. Nori to išvengti? Vadovaukis šiais patarimais:

1. Renkis oficialiai.

Oficiali, profesionali apranga ne tik sudarys teigiamą įspūdį klientui bet ir darys įtaką tavo darbdavių bei kolegų požiūriui į tave.

2. Su potencialiu klientu surask kažką bendro.

Nepaisant amžio, lyčių, socialinės padėties skirtumų, tu ir tavo klientas tikrai turite kažką bendro, kas gali pagerinti Jūsų bendravimą. Sužinok kas tai.

3. „Parduok” ne tik savo, bet ir savo draudimo įmonės patirtį.

Atmink, kad klientui svarbu ne tik tu, bet ir įmonė kuriai atstovauji. Garantuok, kad klientas žinos, jog už tavęs, kaip draudimo agento, stovi dar didelė profesionalų komanda, kuri užtikrina, kad produktas kurį įsigyja klientas yra kokybiškas ir vertas savo kainos.

4. Mokykis iš savo labiau patyrusių kolegų.

Nepaisant to, koks geras specialistas jautiesi, visada bus geresnių už tave. Priimk tai ir išnaudok – mokykis iš jų kuo daugiau, nes tik apsupęs save stipriais žmonėmis pats tokiu tapsi.

5. Atpažink signalus, kuomet klientas yra pasirengęs pirkti.

Labai svarbu pastebėti, kuomet klientas jau įsigilino į pasiūlymo esmę ir priėmė tau tinkamą sprendimą. Tokiu atveju tereikia reziumuoti sandorio sąlygas, paruošti sutartį ir gauti kliento parašą, o ne toliau vardinti krūvą argumentų, kodėl iš tavęs reikia pirkti.

6. Pasiklausyk savo balso įrašo.

Tavo balsą kokį girdi pats, visai kitaip girdi aplinkiniai žmonės. Įsirašyk savo balsą į telefoną ir paklausyk bei nuspręsk – ar tavo kalba užtikrinta, o balso tonas ramus bei savimi pasitikintis?

7. Skaityk, skaityk, skaityk. 

Knyga, ne veltui vadinama pačia geriausia mokytoja. Tik pagalvok – tai ką žmogus 10 metų tyrė, tikrino, analizavo, o vėliau per metus aprašė ir svarbiausius aspektus sudėjo į knygą, tu gali perskaityti vos per kelias dienas. Ar reikia dar argumentų, kodėl knyga privalo būti tavo nuolatinė palydovė?

8.  Nebijok klysti.

Nesvarbu kiek ilgai dirbsi draudimo srityje, svarbiausia – kiek daug dirbsi, kiek susitikimų nueisi, kiek skambučių padarysi, o svarbiausia kiek klysi ir kiek sugebėsi iš to mokytis. Geriausi draudimo agentai yra geresni už kitus tik todėl, kad padarė daugiau klaidų.

9. Būk geriau pasiruošęs nei kiti naujokai.

Nesvarbu, kad draudimo įmonė tau suteikė bazinius mokymus ir mano, kad tu jau esi pasiruošęs darbui. Pranok savo darbdavio ir savo lūkesčius – nuo pat pradžių dirbk daugiau, ilgiau, nueik į daugiau susitikimų ir padaryk daugiau skambučių nei iš tavęs reikalaujama. Tik taip tampama pardavimų čempionais.

10. Būk kantrus ir suprask, kad už visų didžių rezultatų slepiasi ilgas ir sunkus darbas. 

Niekas netapo turtingu per naktį. Dažniausiai žmonės mato tik galutinį rezultatą, tačiau nemato to ilgo ir dažnai nuobodaus darbo bei aukos kuri buvo padaryta vardan to rezultato. Tad nusiteik, kad kelias bus ilgas bet visada atmink – kad jeigu nenori gyvenime būti vidutinybe, tuo keliu eiti verta.

ATEIKITE UŽSIDIRBTI, ĮGYTI PATIRTIES BEI PAGILINTI ŽINIAS PARDAVIMŲ, KLIENTŲ APTARNAVIMO, FINANSŲ VALDYMO IR KITOSE SRITYSE. CV lauksime el.paštu – info@aldiavita.lt

AR TURITE LAIKO PUODELIUI KAVOS?REGISTRUOTIS SUSITIKIMUI

© 2017 Aldiavita.lt